Menu

Reserves

Reserva ara

RESERVA AL MILLOR PREU

-
Nit
Seleccionar
  • Habitació 1
Habitacions i ocupació

Habitació 1

Habitació 2

Habitació 3

Preguntes Freqüents

Tens dubtes? No et preocupis! En aquest apartat hi trobaràs totes les respostes a les teves preguntes. Navega per les pestanyes segons el dubte que vulguis resoldre, obre la resposta a la teva pregunta i convence’t que a l’Hotel Sporting tot són avantatges! Si no aconsegueixes trobar la resposta que buscaves, estarem encantats d'atendre’t per telèfon al(+376) 755 356,o enviant un correu electrònic a reservas.andorra@estivalgroup.com o bé a través del formulari de contacte de la nostra web oficial.
esborrar filtres

Com puc reservar?

Fes la teva reserva a través de la nostra web oficial, o bé trucant-nos directament a l’hotel, al telèfon: +376 755 356 o a la central de reserves d’Estival Group .

Com puc confirmar que heu rebut la meva reserva?

Si has reservat a través de la nostra pàgina web, a la part superior a l'esquerra hi trobaràs el menú desplegable i, dins d’aquí, l'apartat "Les meves reserves" on, amb el teu correu electrònic i el localitzador de la teva reserva, podràs confirmar que tot està preparat per a la teva estada.

Teniu habitacions adaptades a persones amb mobilitat reduïda?

Sí, l’Hotel Sporting compta amb habitacions adaptades.
Si necessites sol·licitar una habitació amb aquestes característiques, pots fer-ho contactant amb el nostre equip, trucant al telèfon:+376 755 356
 
A més, cal esmentar que totes les instal·lacions del nostre hotel estan adaptades per a les persones amb mobilitat reduïda. 

Fins a quina edat es consideren nens/es?

Els nens menors de 2 anys es consideren nadons i no paguen com a hostes, però sí que compten com a ocupants a l’habitació.
A partir dels 2 anys i fins als 11, es consideren nens i paguen com a tals.
Des dels 12 anys, compten com a adults i paguen el preu complet.
Recorda informar sempre de l'edat dels nens/es en el moment de fer la reserva.
 
En cap cas, els menors d'edat (fins als 18 anys) es poden allotjar sense la tutela d'un adult.

Disposeu d’habitacions amb banyera?

Sí, hi ha algunes habitacions amb banyera. En cas que necessitis una habitació amb aquesta característica, si us plau, truca’ns o contacta per mail a l'hotel abans de la teva arribada a l’hotel.

Com hi puc arribar, fins a l’hotel?

A la secció Localització de la pàgina web de l'hotel hi veuràs una icona de Google Maps. Fes clic sobre la icona per obrir l'aplicació i marca la teva localització per veure la ruta que has de seguir fins arribar a l'hotel.

Admeteu mascotes?

Sabem que el teu millor amic és molt important per a tu però, per raons d'higiene i seguretat al nostre hotel, no admetem mascotes, a excepció dels gossos guia i assistència, presentant la documentació oficial i acreditativa obligatòria.
 
Sempre pots recórrer a guardes de confiança a la teva localitat per tal que, durant les vacances, la teva mascota es quedi en bones mans.

Com puc posar-me en contacte amb l’hotel?

A la part inferior de la pàgina web d'hotel hi trobaràs el telèfon i el correu electrònic de la recepció. També pots accedir a la secció "Contacte", que es troba a la part superior dreta de la web.

Quins és l’horari d’entrada (check-in) i de sortida (check-out) de l’hotel?

El check-in l’obrim a partir de les 14:00 h. i el check-out l'hauràs de fer abans de les 12:00 h.
 
Si arribes abans de l'hora de check-in, pots deixar les maletes a la consigna privada i fer ús de les zones comunes de l'hotel. Hi ha la possibilitat de fer un check-in primerenc, sempre depenent de la disponibilitat i es podria aplicar un suplement addicional. Si tens necessitats especials, fes-nos-ho saber i farem el possible per ajudar-te.
 

L’últim dia, puc deixar l’habitació més tard?

Hi ha la possibilitat d'ampliar l'hora de sortida contractant Late Check-Out. Aquest servei està subjecte a disponibilitat (consulta-ho a la recepció el dia abans de sortir) i es poden aplicar suplements addicionals.

Puc modificar la meva reserva?

Per modificar la teva reserva, consulta la secció “Les meves reserves” o posa’t en contacte amb els nostres agents trucant al telèfon +376 755 356.

Si la reserva l'has fet a través d'una agència de viatges o d’una altra pàgina web, hauràs de contactar amb ells per sol·licitar qualsevol modificació.

Puc cancel·lar la meva reserva?

Si a la teva reserva s'aplica la tarifa Flexible, tens fins a 72 hores abans de l'arribada per cancel·lar sense despeses.
Per cancel·lar una reserva que hagis realitzat a la nostra pàgina web, amb un mínim de 72 hores d'antelació a la data d'arribada, consulta la secció “Les meves reserves” o posa’t en contacte amb els nostres agents trucant al telèfon +376 755 356.
 
Si la reserva l'has fet a través d'una agència de viatges o una altra pàgina web, hauràs de contactar amb ells per gestionar la cancel·lació.

Puc fer una petició especial per a la meva reserva?

Per descomptat! Si tens alguna preferència quant a les vistes, ubicació de l'habitació dins de l'hotel, distribució dels llits o qualsevol altre tema referent a la teva reserva, posa’t en contacte directament amb la recepció de l'establiment. Trobaràs les dades de contacte a la secció Contacte.
 
Sempre que sigui possible, el nostre equip de recepció farà tot el possible per tal que la teva estada amb nosaltres sigui el més agradable possible, però no et podem garantir les sol·licituds.
 
*Algunes peticions poden comportar despeses addicionals, però sempre se t’informarà en el moment de realitzar la teva sol·licitud.

Com puc reservar un bressol? Té algun cost afegit?

El nostre hotel disposa de bressols gratuïts per als nadons. Si necessites reservar un bressol, si us plau, indica’ns-ho a les observacions de la teva reserva o posa’t en contacte directament amb l'hotel, per telèfon o per correu electrònic.

Hi ha WiFi, a l’hotel?

Sí, en el nostre hotel podras gaudir de WiFi gratuïta.

Teniu menjar sense gluten i altres al·lèrgens?

Sí, els nostres restaurants poden preparar aliments especials per a persones amb al·lèrgies, intoleràncies i altres necessitats especials.
 
Posa’t en contacte per telèfon o correu electrònic amb l'hotel uns dies abans de l'arribada per informar-nos de les teves necessitats.

Hi ha assecador per als cabells, al bany?

Sí, totes les nostres habitacions disposen d'assecador per als cabells a la cambra de bany.

Si tinc una reserva de mitja pensió o pensió completa, les begudes hi estan incloses?

No, les begudes no estan incloses a la mitja pensió i porten un cost addicional.

Hi ha caixa forta, a les habitacions?

Sí, disposem de caixa forta a les habitacions. Aquest servei és gratuït.

Teniu aliments per a nadons, al restaurant?

Tot i que no preparem menjars específics per a nadons, sí que podem oferir-li la possibilitat de triturar qualsevol aliment que es trobi al bufet perquè pugui preparar deliciosos purés per als més petitons de la família.
Teniu servei de préstec de tovalloles per a la piscina?
Les tovalloles de piscina són gratuïtes, només se sol·licita un dipòsit, que és reemborsable després de la devolució i es permet un canvi diari des de l'endemà de l'arribada.
Podeu retirar les tovalloles de piscina al costat de la caseta de socorrisme i de l'horari establert.

Reserves

Reserva ara

MILLOR PREU ONLINE

Nombre de nits: X